Про роботу зі зверненнями громадян

   З метою забезпечення реалізації та гарантування закріплених Конституцією України  права на звернення до органів влади та органів місцевого самоврядування, права громадян на участь в управлінні державними справами, підвищення ефективності роботи органів державної влади та органів місцевого самоврядування зі зверненнями громадян, відповідно до вимог чинного законодавства України, зокрема Закону України "Про звернення громадян", Указу Президента України від 07 лютого № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права громадян на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування" Звенигородською районною державною  адміністрацією вживаються необхідні заходи щодо об’єктивного, всебічного і вчасного розгляду звернень громадян. 

                                                                                                                                                       Додаток 2

                                  Інформаційно – аналітична довідка

про роботу  із зверненнями громадян за1 півріччя   2024 року в Виноградській сільській  територіальній  громаді Звенигородського  району Черкаської  області

    В 1 півріччі 2024 року   Виноградським  сільським  головою проведено 105 особистих прийомів громадян – жителів Виноградської сільської територіальної громади, з них 49 прийомів- виїзні.

     Всього за 1 півріччя 2024  року розглянуто звернень громадян – 2094, з них письмових – 1392, звернень, що надійшли під час особистих прийомів голови – 702.

      В результаті розгляду звернень громадян:

  • Вирішено позитивно - 2094
  • Надано роз’яснення - 15
  • Перебуває на контролі – 1

     Із загальної кількості звернень, 171- це звернення громадян пільгових категорій   та  2 –колективні звернення. Повторних звернень - 1.

   Здійснено вивчення стану роботи із зверненнями громадян у структурних підрозділах виконавчого комітету Виноградської сільської ради.

 

Сільський голова                                                     Микола ДЕМЕРЗА

               Додаток 1

Інформація

про хід виконання  виконкомом Виноградської  сільської ради Звенигородського району Черкаської області Заходів щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення за І півріччя 2024 року

 

Зміст заходу

Інформація про стан виконання

Забезпечувати кваліфікований, у визначені терміни розгляд звернень громадян, обов’язкове надання обґрунтованої відповіді, роз’яснень щодо порядку оскарження прийнятих рішень у випадку незгоди із прийнятим рішенням. Не допускати безпідставної передачі звернень на розгляд іншим органам

 

 

Забезпечено, не допускається

Забезпечувати першочерговий особистий прийом та’контроль розгляду звернень жінок, яким присвоєно почесне звання України „Мати-героїня“, інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу, Героїв України.

 

 

 

 

 

Забезпечено

Приділяти особливу увагу розгляду звернень ветеранів війни і праці, інвалідів, громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, членів багатодітних сімей, одиноких матерів, громадян, які потребують соціального захисту та підтримки.

 

 

 

Приділяється

Здійснювати постійний контроль за організацією роботи посадових і службових осіб із зверненнями громадян. Враховувати стан роботи із зверненнями громадян при проведенні атестації та щорічної оцінки роботи державних службовців, посадових осіб органів місцевого самоврядування

 

 

 

Здійснюється

Тримати на особливому контролі розгляд повторних і колективних звернень громадян. У разі необхідності здійснювати комісійний розгляд повторних колективних звернень з метою виявлення та усунення причин, що спричинили до цих звернень.

 

 

Тримається

Систематично аналізувати звернення громадян, виявляти причини, що їх породжують та вживати дієвих заходів щодо їх усунення. Забезпечити співпрацю з сільськими головами, керівниками підприємств, установ, організацій для вжиття попереджувальних заходів із метою зняття соціальної напруги.

Аналізуються

Забезпечувати належні умови для проведення особистого прийому громадян у окремих обладнаних приміщеннях, розташованих на перших поверхах адміністративних будинків, у яких розміщені райдержадміністрації, міськвиконкоми.

 

 

 

Забезпечено

Забезпечувати проведення особистого прийому громадян посадовими особами органів виконавчої влади і органів місцевого самоврядування не рідше чотирьох разів на місяць, у тому числі 2 - виїзних. Звернути особливу увагу проведенню виїзних прийомів громадян у віддалених селах.

 

 

 

Забезпечено

Забезпечувати систематичне висвітлення через засоби масової інформації та розміщення на офіційних веб-сайтах узагальнених матеріалів щодо організації роботи із зверненнями громадян, графіків особистого прийому громадян відповідними посадовими особами.

 

 

 

Забезпечено

Забезпечувати спеціалістів райдержадміиістрацій, міськвиконкомів, структурних підрозділів облдержадміністрації, відповідальних за розгляд звернень громадян, сучасною комп’ютерною технікою

 

 

                        Забезпечено

 

Сільський  голова                                                         Микола  ДЕМЕРЗА

 

Код для вставки на сайт