ЕЛЕКТРОННІ СЕРВІСИ

Дата: 17.05.2024 15:23
Кількість переглядів: 90

ЕЛЕКТРОННІ СЕРВІСИ

вебпорталу електронних послуг Пенсійного фонду України

Вебпортал Пенсійного фонду України надасть Вам можливість:

  • записатися на прийом до фахівців Фонду, не виходячи з дому;
  • сформувати запити на попередню підготовку документів;
  • отримати інформацію про страховий стаж, нараховану заробітну плату та сплачені внески;
  • переглянути дані власної пенсійної справи без відвідування Пенсійного фонду в будь-який зручний час;
  • отримати інформацію про стан розрахунків платників із Пенсійним фондом України (для юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців) тощо;
  • подати скан-копії трудової книжки;
  • розрахувати прогнозний розмір пенсії;
  • подати заяву на призначення пенсії;
  • переглянути інформацію щодо тимчасової втрати працездатності

Реєструйтеся та авторизуйтеся на вебпорталі за допомогою:

кваліфікованого електронного підпису (КЕП), отримавши його в будь-якому акредитованому центрі сертифікації ключів (АЦСК);

логіну (після подання відповідної заяви до сервісного центру ПФУ);

електронного пенсійного посвідчення;

інтегрованої системи електронної ідентифікації GovID (за допомогою мобільного оператора MobileID чи BankID).

СЕРВІСИ ВЕБПОРТАЛУ

електронних послуг Пенсійного фонду України:

Запис на прийом – змога записатися на прийом до сервісного центру, визначити тему, дату та зручний час.

Електронне звернення – можливість звернутися до Пенсійного фонду України та його територіальних органів із заявою, пропозицією, скаргою, заповнивши електронну форму.

Надання електронних документів із підтвердженням QR-кодом – можливість дистанційно отримувати електронні документи (форма ОК-5, довідка про розмір пенсії, інформація про страховий стаж). Електронний документ з QR-кодом від Пенсійного фонду України є аналогом офіційного паперового документа!

 «Пенсійний калькулятор» – автоматичний розрахунок прогнозного розміру пенсії. Під час обчислення використовуються дані з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування.

Електронна трудова книжка – сервіс, який дозволяє подавати скановані копії паперових трудових книжок, інших документів, які підтверджують трудову діяльність працівника.

Впровадження електронної трудової книжки є передумовою для подальшої реалізації автоматичного призначення пенсії (без додаткового звернення) за фактом настання пенсійного віку.

Скановані копії трудової книжки може подати як застрахована особа самостійно через «Особистий кабінет» так і роботодавець через «Кабінет страхувальника».

Автоматичне призначення пенсії – можливість призначення пенсії без особистого звернення до сервісного центру при досягненні  пенсійного віку (за умови подання сканованих копій передбачених законодавством документів).

Електронний реєстр лікарняних листків – роботодавці можуть отримувати інформацію про тимчасову втрату працездатності робітника, застраховані особи ― відстежувати процес оформлення листків тимчасової непрацездатності.

Мобільний додаток «Пенсійний фонд» ― доступ до електронних сервісів Фонду в зручному форматі з мобільних пристроїв: смартфонів та планшетів.

 «Кабінет страхувальника» ― роботодавець може отримати інформацію про правильність подання звітності, сплату єдиного соціального внеску, заборгованість підприємства з цього виду платежу, отримати електронні довідки про трудовий та страховий стаж працівників для розрахунку суми виплати за час тимчасової непрацездатності тощо.

Смс-інформування – повідомлення від Пенсійного фонду України про призначення, перерахунок пенсії, припинення або поновлення виплати, про страховий стаж та сплату страхових внесків роботодавцем.

Для отримання повідомлення необхідно надати згоду: особисто звернутися до сервісного центру Пенсійного Фонду України або через вебпортал електронних послуг.

Деякі сервіси вебпорталу доступні лише за умови входу до особистого кабінету з кваліфікованим електронним підписом (КЕП).



« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора