Найпопулярніші запитання щодо оформлення документів для отримання допомоги по частковому безробіттю для ФОП без найманих працівників

Дата: 17.06.2020 11:44
Кількість переглядів: 555

Фото без опису

 

Найпопулярніші запитання щодо оформлення документів для отримання допомоги по частковому безробіттю для ФОП без найманих працівників

 

 

1. Довідка про сплату ЄВ для ФОПа: як її оформити і за який період вона подається?

Довідку готує сам приватний підприємець, використовуючи стандартні для цього документа реквізити:

-Видано – назва ФОПа

-Кому – Центру зайнятості (назва центру)

-Довідка

-Власне текст (у тексті має бути вказано, що ФОП сплачував ЄВ за останніх шість місяців, що передують місяцю, у якому відбулося зупинення чи скорочення діяльності на підставі звітних відомостей, поданих до Пенсійного фонду (річний звіт Д-5 за 2019 рік та інші документи, що підтверджують сплату ЄВ)

-Дата, підпис, печатка (за наявності)

!! Щодо термінів
Довідка подається за останні шість місяців, які передують місяцю, у якому відбулося зупинення чи скорочення діяльності.
?Наприклад, ви зупинили чи скоротили свою діяльність 15 березня. У такому разі ви подаєте довідку про сплату ЄВ з вересня 2019 року по лютий 2020 року включно.

 

2. Хто готує наказ про зупинку чи скорочення діяльності для ФОПа без найманої праці?

Такий наказ готує сам приватний підприємець, використовуючи стандартні реквізити.

- Найменування ФОП;

- Назва документа;

- Дата, місце видання та номер наказу;

- Заголовок наказу (наприклад, «Про зупинення діяльності» або «Про скорочення діяльності»);

- Текст наказу, який складається з:

- преамбули (зазначається підстава, обґрунтування або мета видання наказу, наприклад, посилання на постанову Кабінету Міністрів України від 11.03.2020 № 211);

- розпорядчої частини (починається із слова НАКАЗУЮ та повинна обов’язково містити ДАТУ зупинення (скорочення) діяльності).

- Прізвище, ініціали, підпис, печатка (за наявності).



« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора